MENU
Головна » 2017 » Червень » 10 » Man of Prey: Прев'ю
21:58
Man of Prey: Прев'ю

Російські розробники останнім часом впритул взялися за альтернативну історію. Зовсім недавно вийшла дуже пристойна RTS Warfare , а в наступному році на світ з'явиться ще один проект зі схожим змістом - тактична стратегія " Мародер ". Розробкою займається команда " Апейрон ", що зарекомендувала себе міцними " Бригадою E5 " і серією " 7.62 ".

грабежі

Ахмет підносить урок.

І в тій, і в іншій грі сюжет пов'язаний з американцями і їх планами по всесвітній "демократизації". Але якщо в Warfare подібним чином зоряно-смугасті хлопці знущалися над Саудівською Аравією, то в " мародерів " вони доберуться і до нашої Неньки-України. 

Сценарій заснований на однойменній книзі Беркема аль Атоми , яка розповідає про те, що до влади в нашій державі прийшли проамериканські сили. Незабаром вони відкрили доступ всередину країни для "миротворчих" сил, офіційною метою яких була остаточне "одемокрачіваніе" росіян, а реальної - нахабна крадіжка ресурсів і, взагалі, всіх цінностей. У грі піде мова про невеликому уральському містечку Тридцятка, що потопає в міжусобній війні. Втручатися в цю ситуацію "миротворчі" сили не збираються. Як і місцеві органи влади або правопорядку (міліція і військові) - їх просто більше не існує.

грабежі

Графіка поки знаходиться на дуже низькому рівні.

В якості головного героя виступає мародер з простим російським ім'ям Ахмет. По ходу сюжету він відновить мир і порядок в місті. Поки ніяких подробиць невідомо, але цілком можливо, що він виявиться і лідером всеросійського повстання. 

Але для цього йому знадобляться помічники. Тут це називається "сім'єю" - загін, в який може входити до чотирьох чоловік. Діалоги, до речі, як і весь сценарій, пише автор книги - Беркем аль Атоми .

грабежі

Пейзажі, знайомі кожному.

У геймплеї використовується фірмова механіка Smart Pause Mode, яка являє собою щось на кшталт "полупоходового" режиму. Як тільки в поле зору потрапляють якісь ворожі прояви ззовні - гра переходить в походовом режим і надає час для роздумів. У своїх попередніх іграх " Апейрон " використовувала саме цей механізм, тому для багатьох така система буде не в новинку. 

Однак стиль гри багато в чому зміниться. Якщо в " Бригаді " і " 7.62 " ворогів було відносно небагато, то в " мародерів " їх кількість повинна різко зрости. Попередні проекти " апейрон " нахвалює журналістами, були улюблені (хоча чому "були"?) Досить таки великою аудиторією, але для багатьох виявлялися не по зубах. Нова гра стане трохи простіше, але не варто забувати про різні рівні складності. 

Про графічної складової гри говорити поки не доводиться - на даний момент щосили розробка йде, існує тільки пре-альфа-версія, в якій, в кінцевому підсумку, замінять практично всі.

грабежі

Вибита двері, обшарпані стін. Атмосферно.

***



Але навіть з посередньою графікою гра має всі шанси стати цікавою, якщо будуть реалізовані закладені в неї ідеї. Перевірити це ми зможемо тільки в наступному році.

Переглядів: 53 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar