MENU
Головна » 2017 » Червень » 10 » Exodus from the Earth: Огляд
22:00
Exodus from the Earth: Огляд

З 2016-му році, нарешті, настав світле завтра. Вчені передбачили, що зірка на ім'я Сонце незабаром вибухне і спалить все, що знаходиться поруч з нею. Процвітаюча компанія "А. Х." знайшла вирішення проблеми - планету, на яку зможе переселитися людство. А потім сховала свою знахідку, щоб люди все-таки вимерло. Натомість "А. Х." запропонувала прогресивне ліки, що міняє людині гени, щоб він зміг жити на будь-якій планеті. Чи не гірший, здавалося б, варіант, але тут втрутилася земне уряд, який вирішив, що компанія зі світовим ім'ям нічого корисного продавати не може за визначенням. Рішення конфлікту переклали на плечі секретному агентству. Якому точно - невідомо, до того воно секретне. Те, в свою чергу, зіштовхнуло справу супергероєві-песимісту Френку Ріксон, який пообіцяв розібратися з проблемою тихо.

Результат із Землі

У підземеллях можна зустріти щурів. Тієї, яку ви бачите, залишилося жити частки секунди.

Через 10 хвилин гри тихий сокиру довелося змінити пістолетом. Незабаром в хід пішли дробовики і кулемети. Приміщення компанії оголосили сирени і вибухи, полилася кров робітників, службовців і охоронців. Оплески авторам сценарію - важко було придумати більш дурну зав'язку для бойовика. Втім, недовго потрібно грати в " Вихід з Землі ", щоб стало ясно: у колективу Parallax Arts Studio є особливий талант придумувати дурості всіх мастей. Ось кому з них спало на думку, що в шутерах обов'язково потрібно кожні п'ять хвилин розважати гравця безглуздими головоломками? Всі вони зводяться до пошуку потрібних кнопок або важелів. Паралельно доводиться відстрілювати ботів, нескінченним потоком вибігали з закритих для гравця дверей. За десять хвилин настріляв так, що проходити гру далі вже не захочеться. 

Та й ніякого сенсу в цьому немає. Потім ворогами будуть все ті ж охоронці з кам'яними мордами, а локації залишаться всі на одне обличчя: футуристичні-індустріальні приміщення, де всюди сталь і скло, дроти і іскри і в усьому відчувається мультяшна схематичність. Тут не можуть працювати люди, бо нормальні робітники не загороджують проходи ящиками і мішками з цементом так, що доводиться підійматися на них за допомогою підйомника. Людству навряд чи знадобиться винаходити фотоелемент, який від пострілу вибухає, як пара кілограмів тротилу і вже точно ніхто не додумається вішати їх на стіни. А ще серед людей не прийнято зберігати зброю і ліки в вентиляції і каналізації.

Результат із Землі

Цікаво, навіщо компанії, яка займається генною інженерією, цемент, та ще в таких кількостях?

Особливо міцно попрацювали над атмосферою гри звукорежисери. На гуркіт двигунів накладається вереск аварійної сирени, а ритмічності додають нескінченні кулеметні черги. Безперервний шум тисне на вуха, а на тлі його звучить легка клубна електроніка. А ось озвучка хороша, якщо не замислюватися про те, що по ідеї ми не повинні чути, як вороги перемовляються по рації, а головний герой навряд чи може в бойових умовах розмовляти голосом флегматичного джентльмена. 

Відносно дизайну " Виходу з Землі " постійно нагадує Doom 3 , тільки вимитий від крові і яскраво освітлений. Потрібна двері замкнені - значить десь поруч сторожці, в ній комп'ютер, на екрані якого світиться синім величезна кнопка "Відключити захист". Увійшли в просторий цех, посеред якого стоїть незрозумілого призначення машина - готуйтеся до того, що доведеться застрибнути на неї і використовувати в якості ліфта. До стрибків Френк майстер: звичайна людина не спіткнулася б там, де наш герой ламає хребет. Втім, бігати він теж не вміє. Розкидані всюди КПК, які працівники "А. Х." упустили, очевидно, рятуючись від демонів Ада, що не завершують список плагіату. Поглядали розробники і на інші хіти, завдяки чому Френк обзавівся сокирою, щоб ламати ящики в пошуках патронів, і джипом - річчю небаченої в шутерах минулого століття.

Результат із Землі

Адже можуть красиво малювати, якщо захочуть!

При всьому різноманітті запозичених фич потрібно чимала сила волі, щоб здолати " Результат із Землі" до кінця, не заснувши перед монітором. Гра не викликає ніяких емоцій: чи не динамічна, але і не тактична, чи не лякає, але і не вражає красою, неабияк заскріптованних, але при цьому абсолютно передбачувана. Придивляючись до цієї сірості уважніше, можна зауваж деякі плюси. Наприклад, іронічні діалоги Ріксон з шефом типу: "У мене для тебе погана новина: до тебе рухається армія охоронців, і мої хлопці роблять ставки, скільки ти протримаєшся. Є і хороша новина: я поставив на тебе". Більш важлива перевага - відносна безглючная. Подумаєш, пару раз за гру джип стане невидимим, зате ніяких вильотів і витоків пам'яті.

Результат із Землі

В майбутньому дозволять кататися на танках. Тільки не варто палити з усіх гармат - це все ж легке правопорушення.

***



Дивовижна здатність " Виходу з Землі " - створювати у гравця відчуття, ніби стоїть пройти ще трохи, і гра стане цікавіше, а досі приховані безперечні переваги раптом вийдуть на поверхню. На жаль, не в цей раз. 

Плюси: технологічна сучасність; специфічний гумор; відносна безглючная. 
Мінуси: зводить з розуму звук; непримітний дизайн; млявий геймплей.

Переглядів: 1057 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar