MENU
Головна » 2017 » Червень » 10 » Службовий обов'язок: Світ у війні: Огляд
22:02
Службовий обов'язок: Світ у війні: Огляд

І знову Друга світова. Злісні японці, браві американці, жорстокі німці і росіяни в культових шапках. Здавалося б, після чудової сучасної Modern Warfare з її грандіозним ядерним грибом високих технологій, Call of Duty ніколи не стане колишньою. Виявляється, немає. Стала. Атмосфера і дух World at Warвідповідають оригінальної трилогії. Але в цьому нічого поганого ми не бачимо. Благо сама гра вийшла відмінною. Один з кращих FPS останнього часу - якісний, збалансований, цікавий. Однак, не без недоліків.

Службовий обов'язок: Світ у війні

Японські джунглі.

Отже, наймасштабніший конфлікт в історії людства. У World at War вам доведеться грати за американців і росіян. Перші намагаються (і у них це непогано виходить) пробити захист японців у Тихому океані, другі прориваються до Берліна. У союзницької кампанії нам належить вжитися в роль морського піхотинця Міллера, врятованого з японського полону капралом Ройбуком. Життя налагоджується? Як би не так. Тепер йому належить пройти через справжнє пекло, пережити втрату бойових товаришів і покласти кілька сотень, якщо не тисяч агресивних азіатів. 

А в тому, що бої не будуть надто легкими, подбає просунутий AI і величезна кількість противників. Тільки, відразу ж застережемо вам від вибору легкого рівня складності. Справжній Call of Dutyпочинається в найважчому режимі. Всі принади тактичних маневрів, відчуття бойових дій (точніше - м'ясорубки) розумієш лише, коли грати по-справжньому непросто.

Службовий обов'язок: Світ у війні

Зверніть увагу на хвилі.

Розробникам (а це вже знайома нам команда Treyarch ) вдалося передати не тільки дух війни, а й відмінність менталітетів протиборчих сторін. Уже по тому, як поводяться ваші американські товариші, розумієш, що вони не хочуть вмирати і цінують життя. Говорячи простою мовою, стрімголов, в пекло не лізуть. Чи то справа японці. Скінчилися патрони? Не біда. Вони з радістю побіжать прямо до вас, намагаючись всадити багнет гвинтівки або ніж в серце. Шансів проти куль у них, звичайно, не багато. Але саме відчуття боротьби з противником, який думає зовсім інакше, ніж ви, вражає. 

Війна з німцями - то, що ми вже бачили багато разів - також вельми переконлива. Основна діюча особа тут рядовий Дмитро Петренко, якому довелося пережити смерть членів свого загону і спостерігати, як німці страчували тих, хто вижив. Тоді він "локально" помстився, убивши ватажка, який наказав розстріляти його товаришів (про це перша "російська" місія). Тепер же він зможе помститися за великим рахунком, діставшись до Берліна і захопивши столицю фашистської Німеччини (вельми драматичний момент). 

Що стосується переживань героїв, то вони, на жаль, в World at War не надто переконливі. Перед нами гра, бойовик, де головне - сама дія. Мелодрами тут шукати не слід. Для цього існує Brothers in Arms: Hell's Highway . Однак чого у World at War не позичати, так це видовищності. Перед нами, напевно, найяскравіша гра про Другу світову війну. Нудьгувати не доведеться. Одноманітністю тут і не пахне.

Службовий обов'язок: Світ у війні

У ваших руках вогнемет - одне з найпотужніших знарядь в грі.

Спочатку ви під покровом ночі вибираєтеся з полону. У наступній місії вже намагаєтеся висадитися на берег. До слова, цей момент тут виконано на "п'ять з плюсом". Велика кількість техніки (повітряної, водної, наземної), навкруги вибухи, краплі води летять в обличчя, люди гинуть, океан наповнюється кров'ю. І ось ви дивом ступаєте на землю. Думати ніколи. Діяти треба швидко і точно. Вказуємо точку для удару з повітря. І через пару секунд спостерігаємо, як ракети зносять ворога. Складно, масштабно і дуже красиво. 

До слова, графіка Call of Duty: World at War вражає навіть більше, ніж в Modern Warfare . Розробникам вдалося намалювати гранично реалістичні ефекти. Взяти, наприклад, реалізацію води. Вона не тільки правильно блищить і "хвалиться" шейдерами. Це дрібниці. Головне - бризки, реалістичні хвилі (наприклад, від катера) і то, як в ній проглядаються, припустимо, трупи. Сподобалися нам і самі пейзажі. Зачаровує небо, красива рослинність, земля, на яку не шкодували полігонів. Те ж і з ефектами. Милуватися роботою вогнемета (взаємодіє з будь-яким типом поверхні) можна скільки завгодно довго. А як літає чорно-помаранчевий попіл по повітрю після вибухів! При цьому ніяких захмарних системних вимог тут немає. У World at War цілком комфортно можна грати на системах початкового рівня. 

З перших же кадрів розумієш ще й те, що проект дорогий. Хороший саундтрек (такі композиції називають "героїчними"), якісна постановка роликів і, головне, в озвучуванні героїв гри брали участь актори найвищого рівня. Такі, як Кіфер Сазерленд (Kiefer Sutherland) з культового "24" і Гері Олдман (Gary Oldman) з "Дракули".

Службовий обов'язок: Світ у війні

Танки, літаки, гармати - все змішалося.

Однак не все гладко. Перше, що дратує, це гранична лінійність. Крок в сторону виключається. Більш того, часом вам навіть не дозволять заходити в відкриті двері або йти по дорозі, яку, наприклад, вибрали ваші напарники. У 2008-му році це не стільки турбує, скільки змушує сміятися. Не сподобалася і гранична заскріптованность. Вороги завжди і всюди будуть з'являтися в суворо відведених місцях, а незначні сюжетні сценки будуть з разу в раз повторюватися. Добре, коли дивишся на це вперше. Але ж бувають моменти, коли доводиться перегравати одне місце з десяток разів. І падає на голову японець вже зовсім не вражає. 

Інший момент - велика кількість програмних помилок. Нова Call of Duty сповнена різних глюків. На багатьох системах для того, щоб почати грати, потрібно відключити динамік модему. Або, ще гірше. Найчастіше перед роликами гра намертво зависає. Як впоратися? Натискаєте alt + tab, виходьте в Windows, через пару секунд знову повертається в гру і дивіться заставку. Патч Activision випустила. Тільки от біда - він не тільки не допоміг, а зробив роботу гри ще більш нестабільною. Ну і, звичайно, зустрічаються дрібниці на зразок вильотів на робочий стіл.

Службовий обов'язок: Світ у війні

Сталінград ви відстоїте і лиходіїв покараєте.

***



І, нарешті, останнє - гра дуже коротка. 5-7 годин і все, фінал. З іншого боку, ці 5-7 годин ви запам'ятаєте, отримавши від проходження World at War величезне задоволення (якщо зможете, звичайно, впоратися з багами). До того ж, тут є багато користувачів режим, здатний значно продовжити життєвий термін гри. Яка, якщо відкинути недоліки програмістів, є практично ідеальним WW2-шутером. І гідним продовженням серіалу. 

Плюси: красива, різноманітна гра, в якій вам ніколи не буде нудно. 
Мінуси: величезна кількість серйозних програмних помилок; лінійність в найгіршому розумінні цього слова.

Переглядів: 30 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar